23.3.18

hey


"Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości."
Paulo Coelho – Alchemik



Widzę cię Tam
oświetlonego przez zachodzące słońce
wyglądasz obłędnie

Zakochałam się tej nocy

Złapałam twoje oczy
w blasku Tej nocy
z muzyką

Spadłam w miłość tej nocy

To jak mnie dopełniałeś
mogłeś to robić
już tego nie zrobisz

Przepraszam, zakochałam się tej nocy

Delikatny w swej brutalności
taki kwaśny i kuszący
nie możesz tego zrobić

Przepraszam, nie chciałam spaść w miłość tej nocy

zabrałeś mnie ze sobą
chcesz teraz zwrócić
nie przyjmuję reklamacji

Przepraszam, nie chciałam zakochać się tej nocy

Nie oddasz
Ja zabiorę
Ja nie dopuszczę

Nie chciałam tego robić, przysięgam Sobie

Wyglądasz jakbyś zakochał się tej nocy
Oboje spadliśmy w przepaść
Przepadliśmy w miłości

Jest gdzieś miejsce gdzie mnie spotkasz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw po Sobie mały ślad. To dzięki Tobie mam pomysły.

Szablon oraz nagłówek stworzony przez Lune / Technologia Blogger / Credits: X X X